HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Leadtam a rendszámomat

2009.12.03. 10:29 :: Sidaries

Hétvégén mikor hazamentem egyből nekiestem az autónak. A rendszámom December 3.-ig érvényes, tehát máig. Viszont miután nem volt rá esély, hogy a héten még használni fogom, ezért gondoltam leszedem, hogy ne aznap kelljen szerelni, mint leadni. Ha már lógok munkából, akkor csak annyit, amennyit feltétlenül szükséges. Ha meg már úgyis ott voltam, akkor kicsit megtisztogattam a hátsó lámpák érintkezőit, így most talán mindkét féklámpám jó lesz. Egyébként emlékszik valaki, hogy melyik nem égett?

Szóval leszedtem a rendszámot, bementem és berendszereztem az összes eddigi benzinszámlát, pályamatricát, biztosítási papírt, mindenfélét. Utána szépen leraktam mindent és csináltam egy képet az egész hóbelevancról. 

Bal oldalt a rendszámok, jobb oldalt felül az útvonalnapló, jobb lent pedig a dokumentáció.

Másnap meg jól meglepődtem. Annyira frankó napsütéses idő lett, hogy egyszerűen kiáltott egy kis autókázásért. Gondoltam akkor úgy lesz, ahogy az elején, még a rendszám felszerelése előtti időkben, ezért feldobtam az ablakba aztán uccu neki, menjünk még egyet!

Így is történt, közben kicsit ugyan beborult, de valami hihetetlenül jól éreztem magam! Kb. 20 percet mentem a faluban keresztül kasul, találkoztam egy haverral és csináltam pár képet az autófeljárónál.

Hazamentem és most már tényleg bevezettem a téli szünetet.

2.-án pedig leadtam mindent az okmányirodában. Tudom, hogy mindenki szidja a magyar bürokráciát, de nekem eddig nincsen vele rossz tapasztalatom. Már ami az embereket illeti persze. Tényleg mindenki próbált nekem mindig segíteni, habár a törvények, azok azért tényleg legendásan gyökerek. Mindegy is, mindenestől 10 perc alatt végeztem és örültem. Ezután mentem munkába és elbúcsúztam P-03760-tól, a Delorean első rendszámától.

 

 

4 komment

Címkék: vezetés forgalombahelyezés

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr501570694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Suttora 2009.12.03. 11:06:18

Én a robogóval szoktam így járni :D Elteszem, előveszem, elteszem....

bopat 2009.12.03. 11:47:01

Tavasszal kérsz újat? Vagy hogy működik ez?
Jövőre nem lesz még veteránkorú az autód, így más lehetőséged nem nagyon marad...

Léhüllő · http://autostat.hu/markakereskedesek-szervizek 2009.12.03. 12:32:59

@Suttora:
Ja, csak éppen arra is kell biztosítást fizetni, így inkább hagyom elől, ha már fizetek érte...
Amúgy meg a legjobb, ha kérsz tényleg újat, aztán besarazod...

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2009.12.03. 13:51:23

@bopat: Kérek újat aztán akkor egy évre megint lesz.
süti beállítások módosítása