HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Kész a kárpitozás

2011.10.05. 10:00 :: Sidaries

Nehezebb lesz megírni ezt a bejegyzést, mint gondoltam, mert sajnos nem készültek el a kárpitozás közbeni képek, így nem tudok olyanokat berakni, de néhány sajátot azért igen. A munka egyébként jól sikerült, a tetőkárpit nagyon szépen a helyén van és sok kis hiba is javításra került. Persze nem tökéletes, mert a régit rakattam vissza és azt már elég jól megkapta a nap elölről, ráadásul néhány helyen el is van görbülve, de az elkövetkező húsz évre már így marad. :)

Most már nem kell a kis vasdarabom, a jobb ajtóban nem esik ki a lehúzó és a műanyag, ami ajtónyitásnál mindig elmozdult, rendesen vissza lett rakva a helyére. Valamint pár felfeslés sem látszódik annyira, mint eddig. A tetőkárpitot levéve egyik sem lehetett túl komoly munka, de mindegyik eléggé időrabló.

Ami viszont nem jó az az A oszlop hibája. Nem mert nekiállni a kárpitos, mert azt mondta, hogy ahhoz teljesen le kéne szedni a bőrt, de nem garantálja, hogy sérülés nélkül ugyanúgy vissza tudja rakni, mint a tetőkárpitot. Főleg, hogy a szélvédő miatt erősen nehezített a pálya és így nem lehet melegíteni. Most próbálok keresni odavaló bőrt, de ha nem sikerül, akkor egy második körre is viszem az autót és egy nagyon enyhén eltérő színű új bőrre cseréltetem az aktuálisat. Szerintem optikailag az is tökéletes lenne, de azért amíg lehet, ragaszkodok az eredetihez. Ha ezzel is megleszek, akkor szerintem sokkal közelebb kerülök az OT vizsgához.

Az autó szűk egy hétig volt a kárpitosnál, a munkáért 25000 Ft-ot kért.

Végül még egy kis off dolog. Tudom, hogy néhány felújítási munkát új anyagokból szebben is meg lehetne csinálni, de az én elsődleges prioritásom az eredetiség minél teljesebb megőrzése. Lehet, hogy kicsit így használtasabb lesz az autó, lehet, hogy nem tökéletes, de nekem valahogy sokkal autószerűbb. A Zsiga felújított Deloreanje csodálatos volt, de nem cseréltem volna el az enyémre. Túl steril volt és nem volt meg benne az a Deloreanszag, ami nekem az autóhoz tartozik.  

3 komment

Címkék: szerelés

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr903273935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hdnctrl 2011.10.05. 11:21:42

Én meg azt szeretném, ha így maradna az autó (az ajtó melletti elemen kell majd kicserélni a műbőrt az enyémben, a többi majdnem 100%-os állapotú), de a szaga megszűnne, mert így be kell majd vezetnem egy külön öltözéket a kocsihoz, mert olyan büdös lesz a ruhám mindig, ha beleülök, hogy nem viselem el.

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2011.10.05. 12:48:44

@scuynat: A tiednek tényleg elég furcsa szaga van. Kíváncsi vagyok mi lesz az okozója.

bopat 2011.10.05. 13:32:53

Az a szag nekem sem nagy kedvencem, nálam tuti meg fog szűnni, mert a belseje teljesen új lesz. Nálam nincs mit menteni..
süti beállítások módosítása