Úgy látom a zárás következik, mert újabb nagy fejlesztést már nem találok. Kisebből van egy vagonnal, azokból szemezgetek nem elfelejtve, hogy korábban is írtam már ilyen összesítő listákat.
Az RPM relét, a TAB-ot már írtam korábban, habár ebbe a listába eddig nem vettem bele. Ebbe a vonalba tartozik még a benzinpumpa, ami igazából nem valós fejlesztés, hanem csak egy utángyártott, de az eredetinél jobb minőségű alkatrész. Van viszont még pár olyan fontosabb dolog, amik megérhetik a pénzüket.
Az egyik az új vízcsőkészlet. Egy 30 éves autóban még akkor is hajlamosak elöregedni a gumialkatrészek, ha rendesen használták. Akkor pedig, ha sokat állt akkor ez különösen igaz, ugyanis ekkor ezek a csövek, gumik kiszáradnak és amikor újra nyomás alá kerülnek elrepednek, szétmállanak. Ezért ajánlatos figyelemmel kísérni állapotukat és szükség esetén cserélni őket. Ha pedig általánosan szar a helyzet, akkor itt a tökéletes megoldás, a hipervagány DMC feliratos csőkészlet. Egyszer már tervben volt, hogy megveszem, de aztán inkább féktárcsacsere lett belőle.
A következő fontos dolog az ajtók lámpáinak cseréje. Ez normál autók esetében nem lenne szükséges, de a Delorean esetében megfontolandó, mert míg egy normál autóban az ajtót csak ki és beszállásra használják, addig egy Delorean esetében fontos stílusjegy, amit egy autós találkozó esetében mutogatni szokás. A nyitott ajtóban levő régi típusú égők pedig 1-2 nap alatt simán leszívják az akkumulátort. Ellenben az új ledes megoldással nyugodtan lehet menőzni, nem kell a fesztivál végén szégyenszemre bikakábelért kuncsorogni.
A másik olcsóbb megoldás (amit szégyenszemre én is használok), hogy lehúzom az ajtónyitás érzékelőket és így nem kapcsolódnak fel nyitáskor. Azt hiszem mondanom sem kell, hogy tervben van a ledesítés is.
Végül pedig az újabb típusú lámpák az autóra. Kinézetre ugyanolyanok, de jobb a fényerejük és az eredeti egybeöntött lámpákkal szemben cserélhető bennük az égő. Két verziójuk van, a sima és az angeleye. A második nem tudom mennyire OT vizsga kompatibilis.