Nagyon közeledik ez az OT vizsga, mese nincs, szerelni kell. Nagyon szerencsém van, hogy ilyen enyhe a tél, mert így igazából nem is kellett letenni az autót, hanem kis utakra lehet vele közlekedni. Ráadásul mivel a szerelés legvége egy marha nagy takarítás és átnézés lesz, ezért a sózástól sem félek. Ezért januárban az autó nem is volt otthon, mert amint beköszöntött az új év, már mentem is Tibibá'-hoz, hogy megszerelje nekem a mechanikai nyűgöket.
Ezek egy részéről már szóltam korábban, mert elég sok visszatérő hiba van, remélem ezekkel most már nem kell többet foglalkoznom. Először is itt van a sebváltóm olajfolyása, amit még 2009-ben vettem észre először. Akkor cseréltem egy szimeringet, aztán 2010-ben egy másikat, de még így sem lett tökéletes. Írországba is úgy mentem el, hogy kicsit csöpögött az olaj, úgy is jöttem meg és az egész nyár is így ment el. Az OT vizsgán viszont a legkisebb olajfolyás is automatikus bukta, úgyhogy meg kellett csinálni. Megint rendeltem két új szimeringet, be is szerelték és remélem ezúttal már tökéletes lesz. A hiba komolyságáról csak annyit, hogy egy év és egy Írországi út alatt összesen két deci olaj folyt el a 3,7 literből.
Ezen felül volt még pár kisebb hiba is. Az egyik levegőcsövemet valahol elhagytam az elmúlt egy évben és azt kellett pótolni, valamint az alsó motorháztetőnek eltört az a fémrésze, ahova a felső motorháztető bekattan. Ez egy kb. 3 centis kis fémbasz, kb. ingyen küldte az Ed, de ha már nekiállunk, legyen szép.
Ezen kívül volt még egy futóműbeállítás, mert a legutóbbi vagy elmászott vagy nem is volt jó, de mindenesetre nem működött tökéletesen. Arra emlékszem, hogy a szerelő nagy futóműkönyvében természetesen nem volt szó a Deloreanről, ezért a saját tapasztalataira alapozva állította be egyébként meglepően jól. Egy gond volt csak vele, hogy ha teljesen eltekertem a kormányt, akkor néha csikorgott a kerék, ami szerintem nem volt normális. Most viszont igazi tíz pontos userhez méltóan belenéztem a User's Manualba és leghátul mit találtam? Hát az összes fontos értéket, ami kell. Azt mondjuk nem tudom, hogy legutóbb hogyan lehettem ilyen hülye, hogy nem találtam meg, de aki régóta olvassa a blogot az tudja, hogy egy kis dilettantizmusért nem megyek a szomszédba.
Mikor végül elkészült az autó és mentem volna érte, akkor szólt a szerelő, hogy inkább mégsem kéne mennem, mert most vették észre, hogy egy kicsit folyat a hűtőm (már megint). Emiatt nem tudtam azonnal elhozni az autót, de legalább megint befoltoztatták. Ők is elnézést kértek, mert csak egy hűtőszerelőt ismernek és a Delorean hűtőjét már legalább háromszor kellett vinni. Végül aztán ez is meglett, kifizettem 30000 Ft-ot és át is mentem az autóvillamossági szerelőhöz. Ezt meg majd a következő részben.
(képet meg nem csináltam egyet sem, de ha valakit érdekel milyen lehetett az jobb oldalt klikkeljen a szerelés címszóra és már nézegetheti is. Mondjuk itt)