HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Egy nem túl átlagos Deloreantörténet III.

2013.05.01. 10:00 :: Sidaries

Folytatom a VIN11777 történetét. Előző rész, itt.

A fontos részlet pedig az volt, hogy Michaelnek eszébe jutott, hogy amikor az autót vette, akkor azzal együtt kapott sok alkatrészt is, többek között egy alvázat motorral. Meg vagyok győződve róla, hogy ez lehetett a VIN 11777 eredeti alváza, motorja és kerekei. Michael emlékei is alátámasztják ezt az elméletet, mert emlékei szerint jelentő látható sérülések voltak az alváz elején, amik az 1985-ös baleset következményei lehettek. Valamint ez megmagyarázná azt is, hogy miért távolította el valaki az autó alvázszámát, ami egyértelművé tenné a másik autó VINjét. Így ez mind együtt arra utal, hogy McFall valahogy hozzájutott egy másik sokkal korábbi alvázszámú autóhoz (valahol VIN 600 körül) és ezt az autót használta fel donorként a VIN11777 újjáépítéséhez.

VIN11777-8.jpgAz autó a jelenlegi állapotában főleg a másik rejtélyes VIN számú Delorean alkatrészeiből épül fel, mert a VIN11777 eredeti alkatrészeinek nagy része túlzottan sérült volt. Szerintem nagyon kevés eredeti alkatrész maradt az autón az az üvegszálas kaszni ami habár javítva volt, mégis mutatja a sérülés jeleit, a szőnyegek, a műszerfal (amiken nem látszik sérülés), és az autó hátsó részének néhány eleme, ami nem vett részt az ütközésben. Ezeket levéve inkább úgy tűnik, hogy a másik autót használták fel alkatrésznek, hogy összerakjanak egy gyári DMC-12-t.

(Itt muszáj hozzáfűznöm pár saját gondolatot. Szerintem ezeknek a cseréknek a nagy része nem a sérülésnek köszönhető, hanem annak, hogy egy nagyon korai és egy elég késői Deloreant próbáltak összerakni egy autóba. Emiatt sok egymásra épülő alkatrész inkompatibilis volt egymással és ezért sok olyat is ki kellett cserélni, amit egyébként nem lett volna szükséges. Valamint a felső linken hivatkozott írásom miatt az alvázszám - VIN azonosságról sem vagyok olyan nagyon meggyőződve.)

Mindezen információk ellenére sok nyitott kérdés is maradt:

- Mi volt a donorautó VINje, hogyan került a roncstelepre és miért nem lehetett azt restaurálni?

- Honnan szerezték azt az érdekes hátsó ablakot ami az autón van? A másik autóból szedték ki vagy egyedileg gyártották nagyon drágán? 

VIN11777-7.jpgVégül pedig az eredeti link sok képpel és még egy kis szöveggel. A történet az oldal közepe táján kezdődik.

Szólj hozzá!

Címkék: történetek

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr285242549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása