És igen! Hat év tervezés, ígérgetés, próbálkozás és halasztás után végre eljutottam a kárpitoshoz. A hibákat itt írtam le eddig a legbővebben, azóta más romlás már nem volt. Szóval A-oszlop, a tetőkárpit lógása és esetleg a kesztyűtartón egy javítás, valamint az ülésen az új keletű lyukak betömése ha lehetséges. Ja és két új szőnyeg a talpam alá. Meg itt-ott pár kisebb dolog, ami közbejön.
Már a Tuningshow előtt megbeszéltem a kárpitossal a találkozót és mivel a pesti út gond nélkül lezajlott, ezért nem volt akadálya annak, hogy hétfőn leadjam az autót. Elméletileg. Gyakorlatilag viszont mégsem volt teljesen patent a vízcsőcsere, mert egy szokásosan hülye hiba jött elő. A szerelőtől hazafelé minden tökéletesen működött. Budapest és így a Tuningshow felé szintén minden tökéletes volt, pedig egy nagyon szemét dugót is végig kellett szenvednem. Az ottlét alatt egy csepp hűtővíz sem távozott, sőt a hazaút is eseménytelenül telt. Minden száraz volt, mint a Szahara és a vízhőfok is a szokásos tartományon belül mozgott. Aztán otthon leállítottam az motort, majd otthagytam az autót.
Mikor pár nap múlva visszamentem azt vettem észre hogy a Delorean alatt, középtájon, egy kisebb pocsolya van. Kb. pár deci lehetett szépen szétterülve. Megnéztem, megnyaltam, hűtővíz. Hmmm. Alánéztem, nem csöpög semmi. Megnéztem a víztartályt, nem üres, úgy tűnik annyi van benne mint volt. Akkor honnan jött ez? Elindítottam, kiálltam, semmi csöpögés. Hát akkor hagyjuk, majd kiderül egyszer, most kárpitozás lesz, úgyhogy el is mentem minden gond nélkül bő 20 kilométert. Azóta sem csöppent belőle sehol semmi. Akkor ez mi volt?
Nem volt időm gondolkodni, mert elég hamar odaértem, leállítottam az autót és már csak az volt hogy megmutassak minden hibát élőben is. Közben jól elbeszélgettünk a kárpitosokkal és biztos voltam hogy jó helyre kerül az autóm. Tudjátok miért? A társaság miatt.
Ezen a héten megyek érte, remélem szép lesz.