HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Biztosítéktábla csere

2015.09.30. 10:00 :: Sidaries

A múlt heti bejegyzés azért sikerült olyan rövidre, mert ezt a szerelést - a tervezett szombat helyett - végül csak szerda este tudtuk megcsinálni. Az előzményeket már megírtam a NAAFos beszámolómban, ami az volt, hogy a fesztiválon kiégett a reflektor biztosítéka. Ez még nem lenne olyan durva, de mikor körülnéztem, kiderült, hogy a légkondié sem túl szép. Meg úgy általában az egész biztosítéktábla elég ramatyul néz ki. Itt volt az ideje a cserének. Megrendeltem az Edtől az újat, aztán nekiálltam szerelőt keresni és találtam is egy jót, akit az egyik ismerősöm ajánlott.

biztositektabla1.jpgAz egyeztetés elég nehezen ment, már vagy két hete próbálkoztam, ezért aztán nagyon örültem, mikor végre neki tudott látni. Máshova tudtam volna menni, de fontos előnye volt ennek a szerelőnek, hogy kijön házhoz, tehát nem kellett az autót és engem is utaztatni. 

Lényeg a lényeg, szerdán fél ötre megérkezett a fickó, addigra már kiálltam a géppel, kiszedtem a Chamber of Terrors fölötti takarólemezt és vártam, hogy mi történik. Elolvastam pár dolgot erről a szerelésről és nagyjából tiszta volt, hogy a jobb oldali ülés kiszerelése lesz a következő lépés. Így is történt. Elég hamar, talán negyed óra alatt kint volt az ülés, neki lehetett állni az igazi munkának.

biztositektabla2.jpgAmi azt jelentette, hogy ő nekiállt ennek, én pedig visszamentem tenni a saját dolgomat. Egy óra múlva visszanéztem, haladt rendesen, majd ha jól emlékszem azt mondta, hogy hat óra körül fog terv szerint végezni. Addigra megint visszamentem és pár percre rá készen volt minden. Az autó elsőre beindult, majd ahogy mindenen végigmentünk a manual szerint, mindenki óriási meglepetésére minden tökéletesen működött. A Delorean nem szokott ilyen kezes lenni.

A munka végeztével beszélgettünk még egy kicsit, a lelkemre kötötte, hogy ne merjem egy klubtagnak sem ajánlani a munkáját, mert akkora szopás volt és a háta annyira fog fájni másnap, hogy ezt a munkát még egyszer el nem vállalja az biztos. :)

biztositektabla3.jpgVégül pedig még egy érdekes észrevétel. A régi biztosítéktáblával a műszerfalon levő feszültségmérő kicsivel 13 V fölötti értéket szokott mutatni extra fogyasztók nélkül, alapjáraton. Mindent rákapcsolva, tehát lámpával, légkondival, zenével ez kicsivel 13 V alá szokott süllyedni ugyanúgy alapjáraton. Ezzel az új táblával ugyanazok között a körülmények között nem megy 13 V alá a feszültség. Frankóság.

Ja és 15000 Ft-ba került az egész.

 

1 komment

Címkék: szerelés

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr537865678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szabi DMC · http://delorean.blog.hu 2015.09.30. 15:10:15

"talán negyed óra alatt kint volt az ülés"
Kérdezd a Mestert, nálam ez már 90 másodperc felé közelít :)
süti beállítások módosítása