Mire ez a bejegyzés megjelenik, addigra valószínűleg már túl is vagyok az OT vizsgán, remélem sikeresen. Elég sok dolog volt az idei felkészítéssel, nem vettem annyira lazán, mint 5 évvel ezelőtt. Oké, hogy meglett akkor is, de azért éreztem, hogy aznap rezgett a léc. Idén nem akarom ugyanezt. Persze azt tudom, hogy az én autóm soha nem lesz optikailag csillagos ötös, túl sokat használom én ahhoz, de azért egy erős hármasra vagy négyes alára szerintem simán képes.
Emiatt aztán elég hamar lefoglaltam a május 10-i időpontot, aztán pedig időben nekiálltam a rendberakásnak is. Olyan egetverően nagy bajok nem voltak, de tényleg szüksége volt a Deloreannek egy kis kozmetikai törődésre, mert hajlamos vagyok inkább csak a mechanikai dolgokkal foglalkozni. A legégetőbb az első-hátsó műanyag lökhárítók festése volt, főleg a hátsóé. Az első csak egy nagyon enyhén volt felrepedezve a széleken, őszintén szólva, ha nem kerestem, akkor nem látszódtak. A hátsó rész viszont tényleg nagyon rosszul nézett ki. Ennyire:
Ha ez így marad, akkor úgy vágtak volna ki a vizsgáról, hogy a Holdig szállok. Ezért még februárban megkérdeztem a Vurdont, hogy hogyan állnak idővel. Azt mondták, hogy áprilistól tudják fogadni az autót, de örülnének, ha minél több mindent megcsináltatnék rajta addig, mert elég sűrű a programjuk. Megfogadtam a tanácsot és az egyik környékbeli karosszériást kértem meg a festésre és az alváz rozsdátlanítására. Két hétig állt ott az autó, mert mint kiderült, ez a festék nem egy egyszerű, hanem valami speciális gumitartalmú festék és elég nehéz volt beszerezni az alapanyagokat. Mondtam, hogy semmi gond, időnk még van, fasza legyen. Az is lett.
Tökéletes lett a szín is és a minőség is. Amíg pedig ez készült, addig foglalkoztak az alvázzal és a környékkel is egy kicsit. Őszintén szólva itt egy kicsit többet vártam. Nem lett rossz, de pár dolgot elfelejtettek, amit kértem. Pl. jó lett volna megjavítani az eyebrowt, ami elmaradt, plusz pár dolgot, amire mondtam, hogy figyeljenek oda, rozsdás maradt. Pl. a csomagtartó egyik zsanérja, alulról néhány részlet, meg pár apróság. Annyira mondjuk nem problémáztam rajta, a festés volt a lényeg, a többire még ott volt a Vurdon, akik tudják, hogy minek hogyan kell lennie.
Bónuszként pedig az alváz lekezelése közben sikerült előkeríteni az alvázszámomat. Mármint az alvázam számát. Aki nem érti miről is van szó, az itt visszaolvashat. Szóval az alváz bal hátsó belső részén nekem is megvolt ez dombornyomással, de valamivel le volt kenve és el volt rejtve. Most már ez is látszik.. Az ilyeneknek nagyon tudok örülni.
Végül pedig az ár. A két elem festéséért 55e Ft-ot fizettem, ami szerintem teljesen rendben van. Az alváz és a környék nagyjábóli rendberakásáért, valamint a fel és leszerelésért további 50e Ft-ot hagytam ott. Ez nagyjából oké, de éreztem, hogy itt a Vurdon fogja befejezni igazán jóra a munkát.