Szép menet volt. November legvégén vittem el a Deloreant a Vurdohoz egy kisebb felújításra és múlt pénteken sikerült elhozni, ami akárhogy is nézem majdnem két hónap volt. Igaz, ebbe beleesett egy karácsonyi szünet és egy nagyon laza január is. A felújítási munkák nagy része ugyanis kb. Karácsonyra elkészült. Most, hogy elhoztam, leírom, hogy miket sikerült elérni.
- Ajtóbeállítás: Kész. Komolyan. Most már tényleg. Mindkét ajtó tökéletesen csukódik a helyére. Nem ütnek, nem veri szét a műanyagot lecsukás közben a bal oldali, szóval minden oké. Pontosabban majdnem. Mivel az összes gumikéder új az ajtónál, ezért azok még kicsit kemények és emiatt egy kicsit erősebben kell egyelőre lecsukni. Ha majd megpuhult, akkor ez elmúlik.
- Tetőbeázás: Elméletileg jó. Mivel az összes gumitömítést és szegecset kicserélték, ezért jónak kell lennie. Sajnos az időjárás miatt letesztelni nem volt lehetőség (-3-ban nem jó ötlet vizet önteni az autóra), de remélhetőleg jó lesz. Van egy olyan érzésem, hogy ennek ellenére nem nagyon fogom tesztelni.
- Szélvédő feletti rész festése: Kész. Szép lett, nincs mit írni.
- Kerékszelep cserék. Még valamikor régen észrevettem, hogy a bal első kerekem szelepje ereszt. A gumis azt mondta, hogy a fémszelep el van rozsdásodva, kéne másik, de ez ilyen amerikai típusú és neki nem volt. Szerencsére a Vurdon ezzel foglalkozik, szóval nem volt náluk gond a cserével. Ha pedig már úgyis ott voltak, akkor be is állították a futóművet. A hazaúton jónak tűnt.
- Gázbovden: Átnézettem, mert sokan panaszkodtak, hogy milyen kemény. Kemény és normális. Sehol sem szorul. Szóval emberek, ez ilyen. Esetleg a rugóját lehetne gyengíteni, de azt nem akarom. Nekem jó, úgyhogy így marad.
- Alváz és futómű takarítás: Kész, szép lett. Nem tökéletes, nem olyan mint Skyneté vagy amilyen Bopaté lesz, de funkcionálisan jó és sokkal olcsóbb volt. Az autó alját úgysem nézem. Az OT vizsgán is csak 5 évenként vizsgálják.
- Kárpitmunkák: Hát sajnos ez elmaradt a korábban említett okok miatt. Kár, de érthető. Nem akartam egy ilyen lényegtelen hibára többet költeni.
Az elmondások alapján a Vurdon is belefutott a szokásos hármas Deloreanszorzóba úgy, ahogy mi is minden alkalommal. Ez azt jelenti, hogy tippeld meg egy munka elvégzésére szánt időt egy normál autó elvégzésére, szorozd meg hárommal és az lesz a Deloreanre szánt idő. Az ajtóval rengeteget szívtak, a tetőkárpittal és beázáskereséssel szintén. A többi dolog az nagyjából az elvárásoknak megfelelően ment. Ezt onnan gondolom, hogy erről nem beszéltek olyan sokat.
Végszóként pedig annyi, hogy habár a munka sok volt, a felhasznált alkatrész viszonylag kevés. Emiatt az ár sem szállt el olyan vészesen, bár azért olcsónak sem mondanám. Végül 160000 Ft-ot fizettem.