Az elmúlt két hét nem volt eseménytelen. Mindkét hétvégén kivittem a Deloreant egy körre, mindkét alkalommal összeszedtem egy havert akivel aztán jól el lehetett beszélgetni vezetés közben. Első alkalommal induláskor még nem tudtam ki lesz az áldozat, ezért menet közben (Az útpadkára leállva szigorúan!) hívtam fel pár ismerőst, de egyik sem vette fel a telefont. Már kezdtem belenyugodni hogy ezúttal egyedül fogom kiélvezni az autózás szépségeit, mikor csörrent a telefon és egy előzőleg nem hívott haver szólt hogy lekéste a buszát, meg tudnám-e neki nézni a neten hogy mikor megy a következő. Mondtam hogy nem, de hazahozlak. Általános öröm, majd általános megdöbbenés, mikor beálltam a Deloreannel a buszmegállóba, a haver beszállt, aztán a V6 minden erejét összeszedve kilőttünk. Tombolt az exhibicionizmus, üvöltött a zene, vigyorra húzódott mindkettőnk szája. És ezúttal nem Bosshoss, nem Sepultura, de még csak nem is Pant(h)era szólt, hanem Die Antwoord. Szerintem ez is csak azért, hogy jól belerúgjak a klub által felállítandó képzeletbeli slágerlista lábai közé. Mert az sem populárisabb a korábban említetteknél. Mert ilyen:
Nehéz az élet, na! :D
Szóval beletapostam a gázba, majd kb. 80 km megyetúra után hazatértünk. Az autó végig kicsit balra húzott, de annyira nem volt vészes. Majd megnézem valamikor, gondoltam.
A következő kirándulás is hasonlóan telt, de ezúttal rallysra vettük a figurát, mármint társaságügyileg. Az egyik gimis osztálytársam rallynavigátor lett és aznap vele és a pilótájával találkoztam. Plusz még némi családi szál is keveredett az egészbe. Igazán kellemes délután volt az is, nagyon jót dumáltam mindenkivel. (Mellesleg láttam egy olyan Audit amitől szerintem az olvasók fele szerintem lefosta volna a bokáját. Maradjunk annyiban hogy kevesebb van belőle mint Deloreanből, de pontos típust természetesen nem tudok.)
Végül aztán innen is hazaértem szerencsére még este előtt és nyugtáztam, hogy nagyon meg vagyok elégedve az autóval. Szépen megy, csak minimálisan szaga van, az is csak normál benzinszag, szóval minden patent. Ja és miután fújtam a bal első gumiba a balra húzás is megszűnt. Mint minden tavasszal. Most hétvégén pedig remélem jó idő lesz, aztán duhajkodunk egyet Biatorbágyon.

Lexan üvegeket (igazából nem üveg, hanem műanyag, de ettől a különbségtől ebben a bejegyzésben eltekintek.) és több helyen modernebb anyagokat használt, ennek eredményeképpen az új ablakkal szerelt ajtók majdnem 5 kilóval lettek könnyebbek. Emiatt pedig már a torziós rugókon is állítani kell. A Lexan üvegek - ahogy olvastam - elméletileg könnyebben karcolódnak, de az elmúlt 17 év során ez a probléma még nem került elő. Igaz, a beépített üvegeknek van egy speciális karcolásoknak ellenálló bevonata. Ráadásul a Lexan egy nagyon biztonságos üvegfajta, NASCAR versenyautókon is használják.
Bob elmondása szerint ezeket az ablakokat lehúzva teljesen más érzés a Deloreant vezetni. A bunkerérzés eltűnik és a 

















Magáról a találkozóról sokat nem akarok mondani, igazából a szokásos dolgok voltak. Beszélgettünk sokat, mindenki beült, videóztak, fotóztak, semmi különös. Szokás szerint jól éreztem magam, az idő szép volt, az autó jól működött, minden tökéletes volt. Aztán jött a következő csapat, ami ugyanez volt pepitában. A végén pedig mindenkivel megígértettem, hogy a készített videókat, képeket kérem a dokumentációmba. Egy része már megérkezett, itt is van egy kép zárásként.


